Only you
D'Owner!


Assalamualaikum for muslim ツ Salam sejahtera for blogwalking ! Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini ✿ Dah lawat tu , jangan lupa tekan butang "Follow" eh ? Hehe >.< One more , Please be nice here darling ! ✓

Entries About Linkies Stuff

ツ Chit Chat Mari ツ



Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Fifiey
Others:   


♔ Sahabat ♔



Semalam kita jadi kawan kerana kenangan silam . Hari ini kita masih berkawan kerana janji semalam . Esok kita masih lagi berkawan kerana kita saling mendoakan . Hari - hari mendatang kita akan terus berkawan kerana esok kita ada azam dan cita - cita yang hendak dicapai . Tapi andai esok tiada lagi , kita akan tetap berkawan . Selama - lamanya kita akan berkawan . Walaupun hanya dalam kenangan :') . 

Mengenali seseorang itu kadangkala membuat kita ketawa , kadangkala membuat kita mengalirkan air mata . Sesungguhnya mengenali seseorang itu membuat kita mengenali 1001 rasa . Marah , sedih , ketawa , ceria , sayang , rindu , bahagia . Tetapi , sedarkah anda ? Mengenali seseorang itu adalah satu anugerah yang amat ternilai dalam kehidupan kita , biarpun kehadirannya hanya seketika atau sekadar teman sementara . Bersyukurlah , kerana dengan kehadirannya kita tahu apa itu erti PERSAHABATAN . 

Sahabat , 
Tegurlah aku andai aku terleka , 
Ingatlah aku andai aku terlupa , 
Ajarlah aku andai aku tersilap , 
Bimbinglah aku andai aku tersesat , 
Perbetulkan aku andai aku tersasar , 
MAAFkan aku andai aku TERSALAH . 

Orang yang paling cepat meminta maaf ialah orang yang BERANI . Orang yang paling cepat memaafkan ialah orang yang paling KUAT . Orang yang paling cepat melupakan kesalahan ialah orang yang BAHAGIA :* 

- Fifiey Lofiey -