Only you
D'Owner!


Assalamualaikum for muslim ツ Salam sejahtera for blogwalking ! Terima kasih kerana sudi melawat blog saya yang tak seberapa ini ✿ Dah lawat tu , jangan lupa tekan butang "Follow" eh ? Hehe >.< One more , Please be nice here darling ! ✓

Entries About Linkies Stuff

ツ Chit Chat Mari ツ



Rewind



Credits!

Template: Miza Nation
Basecode: Atiqah
Owner By: Fifiey
Others:   


♔ Sahabat Siri Kedua ♔



Saya dan awak adalah sahabat . Saya sentiasa ada disaat awak susah dan senang . Saya sentiasa ada dikala suka dan duka . Saya selalu memberi kata - kata semangat agar awak lebih mengenali siapa diri awak yang sebenar . Saya selalu buat awak ketawa dan tersenyum dikala awak sepi . Saya selalu memujuk awak dikala awak bersedih :') Sweet kan saya ? Hee :'*

Saya dan awak adalah sahabat . Namun awak lebih memilih untuk kita berpisah . Sedih hati saya tau awak :'( . Tapi kata orang , persahabatan tidak akan terputus :') Terus saya tersenyum . Suatu hari nanti awak pasti akan mencari saya dan sedar bahawa saya lah sahabat awak :) 

Kalau suatu hari awak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak , saya janji saya akan ada untuk awak . TAPI , kalau suatu hari awak memerlukan saya , dan saya tidak muncul - muncul juga , mungkin ALLAH lebih memerlukan saya disaat itu :') 

Saya dan awak adalah sahabat , seandainya suatu hari nanti saya tiada lagi disisi awak ... Awak kena ingat bahawa , persahabatan saya dan awak tidak akan terputus dan awak kena belajar erti berdikari dalam persahabatan kerana waktu itu awak akan tahu pentingnya sahabat dalam hidup awak :) 

- Fifiey Lofiey -